torsdag 6 juni 2013

2 dagar

hej på er, ursäkta för att jag bloggat så lite men jag har ingen dator nu. Var och lämna in den i skolan för att jag börjar på gymnasiet efter sommarlovet som börjar helt snart och då byter jag ju skola. så nu måste jag använda mammas och pappas och det har dom inte alltid tid med så vi får se hur det blir. Men nu är det bara 2 skoldagar kvar och xsen är det sommarlov. leigt idag och i morn och sen onsdag är dt skolavslutning :) ska bli så kul. igår var det tårtkalas med all klasser i arbetslag gul :9 alltså alla 3or som 9:3 8:3 osv. Åt fem bitr tårta och alla var av olika :9 så gott. tack lärare :) nu ska vi grilla igen. igår ov jg med två vänner i båten och jag har minst 67 myggbett på bara fötterna och ett underfoten fem på en och samma tå och en på örat ni vet just på kanten, den smalaste biten som finns. nu måste jag gå myggorna attckerar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar