onsdag 19 juni 2013

Längtar

Yuohooo här är jag, haha ne men så glad och jag längtar. Snart åker vi till Finland och ska bo på hotell, ska vara så kul, Jag och mina syskon ska mysa för fullt. Ska bli så kul. Idag är det äntligen fint väder :) Ska åka till stan och vara med mina kompisar :) Går unt bara typ. Jag är rädd hela tiden pga min mage, tjorvade extremt mycket under dom två senaste veckorna, måndagen och tisdagen har varit helt ok jämfört med det. Myggorna är helt kära i mig så om man skulle räkna mina myggbett så skulle man somna innan man e klar. Men ja så äre med sommaren och inte ska man klaga nu när den äntligen är här. Sen måste jag ju bara säga att jag e sååååååå glad... Jag HAR GÅTT UT NIAAAAAAN!!!!!!!!! Wihooo. Och har SOOOOOMMMMMMAAAAAAARRRLOOOOVVVVV! Nus ka jag gå ut, föresten så kollar jag på gle nu också, min fjortond serie jag följer (om man räknar med dom som har uppehåll) Och ett nytt avsnitt av PLL av säsong fyra har kommit upp så den har jag ju sett och längtar bara mer och mer på avsnitt 2 :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar