söndag 9 juni 2013

Keelas

Hej på er ville bara komma in och skriva att keela har en tävling på sjukt fina halsband. Gå in på keela.se och va med, jag ska apsolut vara med.:) Idag ska vi komma runt en och en halv timme senare till skolan för att äta med alla andra nior ich rektorn på en restaurang och sen så ska jag till en liten parfym ochs mink afär för att köpa ansiktsmask, man vill ju se fin ut på skolavslutningen och ha fin och ren hy. sen på tisdag ska jag sova över hoss emma och liza (mina kompisar som e tvillingar (inte enäggs) därför bor dom tsmns) Sen på onsdag så fixar vi oss tillsammans all tre plus en till emma som bor i örebro som vi ska ha med genom skype. Ska bli så spännande. men jag vet inte riktigt vilka smycken ellee skor jag ska ha och smink har jag ingen aning om men det löser sig, jag fick äntligen mina skor, och dom är enormt höga så dom ser helt crazy ut så dom funkar inte, inte för at jag kan ha några hög skor utan att rämla när jag sk upp på sen för att ta mitt betyg. Nu ska jag äta frukost ses sen (bilder på skor kommer garanterat.) :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar