onsdag 19 juni 2013

Så enkelt

Såmysig dag med så font väder igen nu mot slutet :) Idag åt jag den somrigaste och enklaste rätten man kan äta som endå är super gott. kokt nypotatis (som man inte behöver ta bort skalet av) och små prinskorv och en massa kokt smör med en suuper mycket gräslök och nu som jag hade sallad med vinäger, salt, olivolja och peppar.
fick föresten mitt panduro paket idag såå super stor alltså, om ni jämför med en iphone 4 så
det är alltid lika kul att få ett paket och att få se vad som finns i... som att få en present :) Så fina skaer, så nöjd (jag får inte betalt av panduro eller ngt sådant, e inte sponsradifall ni undrar) Jag brukar vara besviken på det jag får därifrån om jag ska vara ärlig men den här gången var det riktigt bra och allt var på rea, så gå in nu, finns rea fortfarande, är as billigt. Nu ska jag se avsnitt 13 i glee sen ska jag sova och i morn blire att packa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar