måndag 10 juni 2013

Sista dagen!

yeeeeeey, johooo påer idag är det den sista dagen för mig och mina kompisar och säkert för vissa av er :) Spännande, snart är det dags, spec för mig känns det lite extra spännande för att jag slutar ju på min skola det är ju sista gången jag är i "I" min skola sen är det gymnasium som gäller :) Jag har gjort värsat schemat för idag efter skolan och till i morgon så att jag slipper stressa. jag stressar alltid så mycket så jag irrar omkring och sen i stista minuten fixar jag allt och sen så glömmer jag ngt och är i skolan och kan inte fixa det. Nu ska jag ta med giftigt nagellack till min kompis. ne men det ska förstärka och förebygga nageln och kristina ni vet den skumma vill låna. Sen så säljer jag ett pat skor som jag just köppt. Jag tänkte mig 265 kr för dom men om ni vill pruta så gör det bara i kommentarsfältet :) Nu åker jag,måste borsta tänderna först. (skorna är i stl 26 (så dom är för små på migoch därför säljer jag dom) och dom är helt oanvända.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar