tisdag 19 mars 2013

Äntligen!!!!!!!!!!

Hej och sorry för att jag inte skrivit ngt på flera dagar/veckor det har inte hänt så mycket eller så har jag varit upptagen. Nu under helgen har det först hänt ngt jag har varit med min vän ute i tre hela dagar och bara tagit en massa foton på oss, riktigt härligt. nu både sönda kväll till idag har jag varit sjuk och borta från skolan och fick veta idag att vi i min klass haft nationella prov i NO biologi, och jag har missat det. Skit asså men a ja i allafall så idag fick jag brev i posten. med min adress men med ngn annans namn. Det är vinsten från Maybeline new york, där jag van från en tävling, måste ta reda på om jag då cokså fått fel vinst eftersom att det inte fanns ngn lapp inuti utan bara vinsten, aja jag har tagit bild på dom i alla fall så om allt är rätt så vet ni vad jag fått, sen fick jag min läkerol HALS tabletter påse som jag fick gratis, dom är otroligt bra för att vara Läkerol, om ni också vill ha gå in här https://www.facebook.com/lakerolmakespeopletalk/app_465032023561988. här kommer bilderna Sen så eftersom att jag varit sjuk har jag gjort varm choklad till mig själv, en kopp mjölk med över två tsk kakao och ungefär en tsk socker värt upp och sen på med färdig vispad grädde. så gott Juste och för ett par dagar sedan (dagen innan jag blev sjuk tror jag att det var) bakade ja kladdkaka och vill nu visa er hur man gör en riktigt god och bra kladdkaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar