fredag 1 mars 2013

Jeeeej looov äntligen :) idag på skolan hade vi två lektioner som gick fort och var kul (jag gjorde tt matte prov också) och sen ovanligt nog så alla vi i nian (9:3) åkte på stadsbacken resten av dagen :) ahha det vars kit kul. haha vi är 15-16 år gamla och åker "pullka" hahah a ja i alla fall så sen när vo slutat går jag och min kompis en typ som jag varit kompis med men hon är en fet lögnare och fattar inte att vi inte vill vara med henne (har sagt det ja många gånger) och hon då med mig till biblioteket och jag hittade två böcker en "ungdomsbok" på 300 sidor och en för mer mogna hahah alltså ingen barn bok liksom (sophie kinsella) på 273 sidor och jag har redan då läst ut den med 300 sidor. (typ trehunda kanske 5 sidor mindre) den var jätte bra rekomenerar. lite sådär att man inte direkt blir lycklig men inte riktigt långtråkig på ett enda ställe. 13 skäl farför heter den :) om en tjej som tagit själv mord och spelat in kasett band till några männsikor innan det och har en massa regler osv. läs bara :P coh kollat gladiatorerna ocg ätit popped chips goda och köppt en till sådan där burk godis. Bilder kommer i morn. :) höres nu ska jag kolla på whats your number :) och föresten så är det äntligen <3 <3 <3 LLLOOOOOVVV <3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar