torsdag 7 mars 2013

Dålig uppdatering.

Hej på er och sorry för den låga uppdateringen, har inte kunat ladda ner bilderna på datorn men nu ska ni få se :) i går var jag och gick runt i gallerien och köppte ett sött diadem och sen bara gå runt. sen så sa jag hejdå till Pappa och mina små syskon och lillebror för dom åkte till farmor och farfar. så nu ör jag hemma med min mamma, ensam med henne och nu ska vi fara till stan och ha mor och dotter tid. :) Innan det så var jag ute i trädet och tog foton. SÅ här kommer en massa bilder. Först så den andra godis buken jag köppt. Sen så håller jag på med att göra fler iPhone 4 skal. Spännande ockey och nu bilderna från trädet :P Och nu kom jag just hem från en mini shopping runda. (foton laddade så söligt så var tvungen att fara innna jag han posta inlägget. foton på det jag köpt kommer sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar