lördag 30 mars 2013

Trött!

Asså fy vad jag e trött somna inte ordentligt förän vis tre typ och vakna halv 8. Inte voit så bra heller. Men idag ska det bli kul. vi ska ha klädbytardag med en massa folk. (alla är sådana man känner så att man inte behöver tänka på ni vet löss och smuts och sådant på kläderna. Bilder på det kommer sen men innana det en fin bild från det här året. och föresten så det drä bråket med min kompis kan man säga är över. Asså hon vet att hon behöver mig för att jag hjälper henne så mycket i skolan och hon är så osjälvsäker så hon behöver ngn som är med henne 24/7 på skolan och jag tycker det känns skönt att inte gå ensam på skolan för att jag är så dålig på tider så om vi blir sena eller inte vet vart vi ska gå är vi åtminståne två. Så jag sa åt henne att glömma allt jag skrivit (skrev om hur mitt liv var (alltså familje och personliga saker)och hon säger att hon bryr sig så mycket om mig, jag sa tex att jag skulle opereras kanske och hon ba skrev att det är mitt problem och en massa sådana saker, är det en bra vän??) och sa att vi kan sluta fred och nu är vi inte ie nfejd i alla fall. (för vi vill/behöver ha varandra i skolan) Men nu vet jag att hon gentligen inte bryr sig så då kan jag också göra lite som jag själv vill, kommer alldrig kunna bara strunta i henne så mycket men åtminståne kunna tänka på mig själv också. Så om ni förstår hur jag känner mig så skriv gärna, berätta era historier. Och Ni alla... ha en fin och tolig och skön dag!!!!!!!! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar