fredag 29 mars 2013

Igår!

Han inte igår men bilderna kommer idag, nu.macka med proviva, för magen. föresten så ska jag till läakren och se om det är ngt alvarligare med min mage, inget alvarligt tror jag men för sökerhets skull. min tå hade blivit finare sen igår, den är inte mörkblå nå mer utan bara röd, och konstig. och sen godis och dricka igår, (för att jag är sjuk har jag den bästa medecinen, coca cola (utan kolsyra så klart) för att rensa magen,) och sen köpte vi en massa chips men har inte bild på det men jag köpte en påse själv men den var inte ens havlfull, värsta fusket. aja idag har jag varit ute bara för att få lite friskluft och sen läst bok och kommer sne att kolla på pretty little liars, om det går eller gossip girl Jag har tyvär bråkat med min typ endä riktigt nära vän i skolan, hon var inte mcyekt till vän till mig, brydde sig inte, yssnade inte och klagade, men hon har det svårt i skolan och har epilepsi, inte för att epilepsi har ngt med att man inte kan arbeta på lektionerna och måste vara på FB men asså hon tycker nog att livet är jobbigt så jag kanju förstå henne för visso att hon har att deala med sig själv lite men endå, lite hjälpa och omtanke hade jag så klart vela ha. men som sgat värsta bråket. kommer nog inte att vara som förr mer men vi får se. och sen att hon börjar hacka mig för att jag är ett Jehovas Vittne förstår jag inte, jag menar, om hon nu tycker så mycket dåligt om oss så kan hon väll hålla det inom sig. och inte mobba mig för det. oj sorry ni ska inte behöav ta hand eller lyssna på det här, ha en fin dag och äntligen är det LOOOOOOOOOOOOOOOOV!!!!!!!!!!!!! jejejejejjejejejj <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 och sen vill jag ge er en fin bild, dagens citat kan vi kalla det för. ha en fin förta lovdag, ni som har det. hörs senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar