lördag 30 mars 2013

Tidigt!

Idag/igår natt har vi ställt om klockan. så nu har man som man vant sig vaknat en timme tidigare (om man då måste vakna i tid) jag vaknade igen tidigt, klockan kvart i 8 (alltså om det skulle vart i går, innnan sju.) Asså fattar ni inte hur trött man är. Men i alla fall så i mon ska jag vara med Min kompiiiis och vara ute som jag redan i går skrev, på backen och busa medan vi tar foton. Ska bli så kul och så häftigt, det blir som så bra foton med alla miner och när håren bara far och när man hoppar skidor eller kälken eller så och sen nr man halkar när man tar foton och snubblar och ba failar, (jag som e så klumpig och liza med sina hala skor, perfekt kombo. hahahahah. Hörs senare, nu ska jag ta foton på mina kläder, asså det är så himla kul med klädbytar dagar man blir av med en massa kläder man aldrig använder elr blivit för sm å och man får en massa bra, snygga, kläder och sådana man letat efter eller behöver. och det till och med helt gratis. Jag ångrar inte mig för ett enda plagg förutom ett, en tröja som jag tog, den är rosa... blä, hatar rosa, den enda råsa jag kan använda är på kläder och den ska vara neon rosa mörk eller ljus, int egrårosa, grisrosa (seris går också på kläder) och jag passar inte ens med tröjan, men resten är bra, vi var inte så himla många så jag tog inte så mycket, bara ett par saker, hittade en tavla skule just ta den (var helt kär iden/ och har letat efter en jäääätte lääänge) men då kommer det en anna och säger men vilken fin tavla och jag ba neeej snälla ba titta, ta inte den, och jag försöker skynda mig, och så kommer hennes morsa och säger ja jag tror jag ar den, den är u bra, (hon har en massa tavlor hon kommer inte få platts med den) och där försvann den. :( det var kul i alla fall med alla bakelser som alla tog med. Mamma med sina trehundra bullar, rockyroads utan masmellows och utan dumle bara nätter, så gott, haha käkade upp alla själv nästan, kakor, läsk chokladpraliner, hallon marng tårta. glömde ta foton på dom. :( men hörni vi ses senare på kvällen när jag kan kanske lädda upp ngra bilder från idag nu ska jag fixa mig och sen blir det att fara ut. tror jag :P hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar