måndag 1 april 2013

Övernattning!

Hej igår var vi ute i backen, träna lite snowboard och lite rattkälcke över hopp. Sen på kvällen stannade jag över hoss min vän och sov över där. Lite skoj hade vi hahah. PÅ natten vid tolv kollade vi på djungelboken 2 hahah, ne men det var som så för länge sedan så vi var ju bara tvugna. Idag har jag spelat mario party 4 på wii med lizzo och bakat copkaka (tar max 2 min) lätt och snabbt. Sen har jag också varit ute med min lilla söta lillebror. så ser det ut (copkakan alltså) aförsta omgången vann jag med sen hade jag världens otur alltså, men sist kom jag inte i alla fall den här mini game är jag bäst på hehe och slime time asså är det bara jag som tycker han är ceriöst snygg? haha ne men har alltid gillat honom bowser <3 hehe jag är väll bara ganska skumm? och här fuskar jag lite eftersom att jag typ alldrig hade pengar då jag kom till stjärnan. och här vinner jag en game, har ngn av er ngnsin fått en bowser shuffle? lite fler bilder okckså, bilden då de är en explotion med en plastig bowser huvud är mitt favvo spel i spele XD + då alla bowser´s doom spel. det har varit så vackert väder ute så var ju tvugen att ta foton och till sist bilder från igår Smakade föresten en ny smak av loka kolsyrat vatten Mammas och pappas bröllopsdag idag, men vi kunde inte fira det så vi tar det i morn haha första gången som vi inte firar det, känns skumt. tänkte skriva om min frömm men skrivit så mycket nu så is inte det enda jag kan säga är att den var så verklig att jag hade kvar känsal ända till nu typ, så nu vet jag exagt hur det känns att ha en i familjen som håller på att dö av tex canser vilken stund som hellst. annars ha en bra natt, nu ska jag kolla film tills kl är minst 4 godnatt :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar