tisdag 16 april 2013

Sorry

Tjaoooo på er :9 glömde skriva i går va :/ hemskt ledsen, hade det fullt upp. Hade Nationella prov och jag viste inte ens om det för att jag har ju varit sjuk. Och till och med i SO geografi har vi det här året :) det är det enda jag är någorlunda bra på i SO :P för det där med årtal funkar inte, jag är så dålig på att komma ihåg nummer så jag nästan blir arg på mig själv. A ja i alla fall så blire den andra delen idag, igår satt vi i klassrummet i två timmmar (lite kortare för att alla han bli klar innan) idag tror jag vi sitter längre. Jag visste ju som sagt inte att vi skulle ha prov och om vad så jag hade ju såklart inte luggat och inte tagit ed mig lite energi att äta som tex dricka, riskakor, godis vad man nu vill ha. Som tur är även om våran SO lärare är sträng och ibland tråkig (det här året roligare än dom 20 första) så är hon gullig och la en varsin lite chokladkola på allas bänk, sittplats. så jag dog inte :9 alla heder till sig min lärare ... nåja i alla fall så idag har jag med mig ngt i alla falll ni får se sen :) när jag packar upp dom och ska tagga. Nu ska jag fixa mig till skolan och sen blire att ha svenska sen blire prov :S förresten så ska jag stanna i centrum och va med tre av mina bästa polare :P haha vi ska bara drälla runt istan och sen käka på... trumvirvel dumdum dum duuuuum IKEA hahahhahah gotya. haha hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar