måndag 15 april 2013

Skola!

tjenis micro pe... ja ni vet vad haha ne men hej idag har jag mått bättre sen igår när jag spydde så tänkte att det är dags för skolan i morn tor jag. Jag gjort klart ett mobilskal som jag redan sålt jej :) här ska ni se hur den ser ut. lite tråkig men snygg. jag gjorde den på beställning. Sen igår så var jag ute för at jag inte skulle ruttna inne och tog ett par bilder på alla härliga vårtecken som börjar synas Dansade nyss just danse och slog high scoore kolla in på dne h'r danse rock´nroll tror jag den het ar skrillex (en bra låt) oh föresten så har jag idag anmält mig till sommarlovsentrepenor där man lär sig allt om att skpa egetföretag osv och sen får man 2000 kr och sen ska man starta get :9 skit kul asså. har ätit kycklingsoppa för att bli frisk och bytt lakan :) och till sist ett par inspirationsbilder på lava lampa och TV ingen redigering alls ba så ni vet rakt från kamera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar