fredag 12 april 2013

Va glad på lakritsens dag!

Hj igen nu leta efter film och äta en massa lakrits (inte så att min mage kolapsar så klart nu när den endå är så dålig men endå så ar jag köppt en massa kommer nog inte käka allt :P ) Okey nu ni som tycker det är "hemskt" att prata om sin period som alla tjejer har ska sluta läsa nu, resten fortsätt. Jag har fått min mens, råga på allt, så magsjuk, illamående och mens med rugg och huvudvärk. Inte sååå kul :/ och föresten har jag en fråga till er. Jag vill atta alla ska berätta om hur ni har det under eran mens efter som att jag tycker man ska prata om sådant och inte hålla allt för sig själv och lättast är ju för sådana man inte känner och antagligen inte kommer träffa varan, inte så tt vi vet det i alla fall haah :) aja i alla fall så min fråga var att händer det ngt mer er innan mensen så att ni vet, aha om ett par dagar (typ) kommer jag att få mens eller likso aha nu är min mens på G? Jag ha så att jag jag mår lite mer illa än vanligt på morgonen och har en äcklad tanke hela tiden underdagen i liksom bakhuvudet och har ont i huvudet flera dagar innan. tänk jag har ont i flera dagar innan mens och sen har jag mens i flera dagar så att hela månaden går åt att lida liksom. så nu är det dags för er att skriva hur ni har det hoppas vissa har det bättre än mig i alla fall :) nu sk jag kolla filma. Innan jag går så skulle jag bar äg att vi nyss åt hääärliga tacos. har inte käkat detpå sååååååååååååå länge. Jag har alltid förut haft tacos nästan varje fredag men det är inte så u, annars så skulle man ju lessna. aja nu hej då :9 och kanske godnatt om jag inte kikar inn i bloggen mer i kväll då! Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar