lördag 20 april 2013

Foton från igår +

Hej fredags myset från igår. + fyra drickor, kolla in den här.. helt blå och super kul, smakar kankse inte så mycket men godare än vanlig typ ica fruktsoda och mycket snyggare så min nya favvo dricka. Min nagel samling (inte avklippta nagelbitar utan nagel vård + lack) inte så lten va... Nu har jag själv börjat med att dekorera naglar... här har ni en tjuvtik på lite som jag börjat göra, har ingen lärare eller så så måste lära mig själv så mobba inte :P mer bilder på dom kommer senare när dom är klara. Jag använder lösnaglar som jag använt eller inte det finns bara 5 par som är lika + lite olika ett par jätte stora resten lagom till varsitt finger i handen. om ngn sen vill beställa fixar jag till lla fingrar :) nu ska jag kolla på DHW.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar