söndag 7 april 2013

BIO!

Hej han inte skriva igår, letade och letade efter mina kläder typ hela dagen, sen fixa mig och sen for jag, Liza och Emma till stan, gick runt där, åt lite på ikea, glassen var slut for till max, käkade glass där, chilla och sen for vi till folketshus typ, där man kan kolla bio eller teater elle ngt liknande. Vi satt där i en timme och väntade sen så började filmen, Vi kollade på OZ the great and powerful. Den var faktiskt ganska bra, hade ganska låga förväntningar och när den var bättre än det vad jag trott så känner man ju inte sig direkt besviken. Har ni tänkt på en sak om du har antingen låga eller höga förväntningar så om filmen är då sämre eller bätre än förväntat så käns det extremt, jag menar om du tror att den är på ett visst och kommer vara skit bra och den inte var så och kanske bara mindre bra än förväntat käns det som om den var värdelös medan om man tror att den kommer vara skit, och är bättre så käns den som en skit bra film även om den kanske bara är OK. aja Nu fixa till skolan sen åka dit, ha en bra dag :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar