fredag 26 april 2013

Shopping!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjj!!!!!!!!! Jag är sååååååå glad. Varit på skolan ill halv två sen åkt buss hem och väntat på att lillsyrran kommit från fritids. Åkt till stan med buss med henne. Gick till Ikea Käkade lite och fika och sen gå runt lite. Så spännande. första gången hon fått gå ute på stan utan vuxen och min första gån som jag har en hel dag med bara henne :) Sen gick vi till shopping centret och leta efter sockar till henne. sen käkade vi glass på spicy icy. (tror jag) (robets kaffe tillsammmans) Delade på en 5 dl glass typ :) sen gick vi runt igen och hittade en massa kul och sen gick vi till mat afären för att köpa mini tuc för att vi var lite hungriga igen. Sen gick vi ut käkade där, och blev hämtade av mamma sen gick vi till ica maxi och köpte fredags mys. Det här var det jag köppte. det blir chips och dricka och godis i morn och så kommer bilderna me, nu ska jag kolla på tecknade rosapantern med min mysiga lillasyrra och sen sova. är as trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar