torsdag 18 april 2013

Regn och rusk

Tjao! igår och i förgår har det varit regn och storm som bara den, man kan inte gå ute pga 3 anledningar. 1: Det regnar, man blir blöt. 2: Det är blåsigt så håret blir förstört. 3: Det är så blaskigt och lerigt och geggit på gårdarna och lite på vägarna så man kan inte gå utan att sjuka ner tio cm och förstöra skorna. Men det blir bra bilder, även med min urusla mobil kamera (det är en gammal nokia, innan Iphones uppfans) i förgår så var ju jag på ikea med mina vänner och drällde omkring i stan och sen var vi på elgiganten, jag har ett par foton därifrån också. my art liksom Igår åt jag förförsta gången pizza och älskade det, ni vet alla "barn" ska gilla pizza men jag var alldrig en av dom. jag kunde äta pizza men bara vissa och bara lite. Men mamma har bakat pizza bullar. vet ni vad det är. dt är exagt som pitsa en man rullarihop plattan, skär dom i bitar så är dom runda och platta. som bullar, det är med pizza deg och pizza fyllning men ser bara annorlunda ut och är skiiit goda. nu ska jag fixxa mig till skolan igen och sen är det helg, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar