fredag 5 april 2013

Kom just hem

Hej kom just hem från att träffa en gammal vän, som jag inte sett på typ 2 och 1/2 år. Så kul, fortfarande sitt roliga gamla jag. Vi hade det jätte kul men hade inte med ngn kamera så inga bilder från det till er men från morgonen så kommer tre bilder. ute börjar det bli vår och sen hittade jag en rikigt trevlig överraskning i brevlådan. Mina biobiljetter jag vunnit till filmen som har premiär idag! The place beyond the pines jag hade redan vunnit det den 1 april men jag fick dom först idag. sen så var jag och hämtade ett pris jag vunnit igår. shoklad från åre kolla vad mumsigt.. så idag är jag en rikigt glad mänska. haha fått träffa en av dom mest underbara kompisarna som man inte sett på länge, "vunnit" två saker och min favorit. bio, jag älskar film, serier osv och det vet ni hahah och nu får jag se en ny film på BIO helt underbart :D <3 hoppas ni också haft en trevlig dag. hörs mer sen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar