tisdag 9 april 2013

Letar!

Godkväll, :) tänkte bara säga att jag letar efter sådana där sparbössor/grisar ni vet där man kan lägga i olika mynt och dom lagras/sparas i olika ställen liksom, eller sådana rör där man kan lägga i tec 5:or och ser hur mycket det är då sammanlagt tex 5-10-15-25-35-50-70-100 kr. Men kan inte hitta ngnstan, om ni har ngt att ge bort så skulle jag gärna vilja köpa. bara komentera så att jag vet. och här kommer dagens också (ingen bild för att det laggar, kan inte ladda upp. Ibland är det svårt att gå vidare i livet men när man väl gått vidare så inser man att det var det bästa beslutet någonsin. Inspirerad av mitt eget liv, hälpt mycket och är så sant som det kan bli. Hoppas ni också hade nytta av det. nu ska jag sova. dröm så sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar