fredag 5 april 2013

Sammanfattning

Hej har inte haft ork att skriva på bloggen sen måndags va?!! så här kommer allt det jag gjort. På måndag egentligen hade mamma och pappa bröllopsdag 19:de året, vi firade det på tisdag. så såg tårtan ut. , om vi går tillbaka till måndag s¨drack jag inte cola utan det blev serier med apelsin juice och citronkakor med en vän. på tisdags fixade jag naglar och inte så snygga men bättre och tog lite foton i onstas så spelade jag wii med lillebror och syster hah lite gammalt spel men kul, och sen sport igår var jag med pyjama hela dagen tills det var den sista timmen det var ljust satte på mig kläder och gick ut byggde koja till lille bror och sen kom jag in satte på mig pyjamas åt glass och spelade spel osv. Började föresten att kolla på Nikita också. idag så har jag börjat med en kur grädd kur för min mages skull, jag ska dricka grädde med mjölk varje morgon, jag hatar grädde men måste man så måste man, lägger i alla fall i några frysta jordgubbar så att det smakar lite bättre fortfarande inte som smoothie för att det inte är i juice eller ngt annat som gör smaken söt så det smakar som grädde med grädde men arom från jordgub bara typ, så illa mående som jag blir av grädde så mår jag ändå inte lika dåligt som jag brukar med min mage, mamma har ringt till sjukhus för att boka tid också. nu ska jag till stan med kompis för att träffa en gemensamm vänn som jag inte träffat på drygt två år. ha en fin och spännande dag ni med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar