fredag 19 april 2013

gaaaahhhh

Godmorgon... Jag har vaknat för en kvarts sedan... på en LÖRDAG! Whats wrong with me? Asså jag fattar inte jag kunde sova till runt 12 på helg dagarna och nu vaknar jag redan sju :? nå om man tänker possitivt så har jag ju en längre dag än vad jag brukar ha och hitta på ngt kul. Nu ska jag kolla för första gången The Avengers. Har ngn av er sett den? Är den bra/värd att se. Jag tror jag kommer gilla den efter som att jag älskade fantastic four och iron man, (jessica alba är en av mina favvis skådisar så) jag älskar ju robotar så ironman och transformers är ju några av mina favorit filmer. Så tror det kommer vara bra. Kul att dom gjort alla deras superhjältar som om dom finns på riktigt och att dom då lever så klart i samma värld och att dom nu möts :) Nu ska jag sluta pladdra och börja se filmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar