söndag 10 mars 2013

Mat!

Jag var ensam hemma i går och gjorde en enkel lunsh och super god till mig själv. och det kommer en video på hur man kan göra en restaurang god rätt själv när man är ensam hemma och ingen annan kan laga mat (och istället för snabbmat som fryspizza) och det här sakerna jag köppte En underbar ring från gina som ska se ut som ett armbandsur. och sen ett ur sött didaem (som sagt samlar jag på sådana och andra huvudbonader som stora blommor och (små söta) hattar) (och på andra 9 olika saker somjag samlar på :) och sen sist men inte minst nagelvårdsset (mini från H&M) (och nagel grejjer var ju en anna sak som jag smlade på :P ) så film kommer sen på hur man lagar maten (sparrisarna var inte bra när jag köpte dom så dom ät jag inte (blev lite illa mående och fick ont i magen) föresten så är jag inte vegetarian fast det värkar som det hahah älskar kött, som köttfärssås, fläskfilé, kyckling <3 så inte vegetarian alls. fasst jag har inget emot vegetarianer alls heller, det är ju deras eget val, det är bara det att jag älskar kött och kan därför inte vara vegetarian. men däremot tycker jag att man kan ha en dag i vekcan eller bara minska köttet lite åtminståne för naturens skulle och för att djurkött inte ska gå till spillo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar