tisdag 12 februari 2013

30 min shopping

Hej på er alla! jag har just kommit hem. Efter finska lektionen gick vi till gympan och sen slutade vi :) Mamam hämtade mig från gympasalen och förde mig till gallerian :) Jag skulle bara köra en snabbrunda på 30 min (jag hittade några roliga saker) men mamma ville att jag skulle få vara längra och sölade med att hitta mig så då satt jag och väntade på en bänk i ungefär en halv timme hahah snacka missförståndet. Jag ville vara snäll mot mamma och mamma ville vara snäll mot mig. ajaj det jag hittade på 30 min med ungefär inga pengar var
grafitti nagellack :) jätte billigt (blå)
Ett jätte fint armband (hahha jag vet inte hur man sätter på dn XD) billig den också
Rosa jätte söta lösögonfransar :) och dom var väll också ganska billiga. alla sakerna var på rea :) jag ska ta sneare en bild på alla mina lösögonfransar och sen på alla mina parfymer för att jag har onödigt mycket och jag använder inte ngn av dom :( senare efter att jag shoppat så åkte vi hem och det var en jätte vacker himel men jag tror inte jag fick så bra bilder men ni kan se på ett ungefär hur det såg ut :)
nu ska jag gå och äta! ngt enkelt är det typ makaroner och ngt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar