onsdag 20 februari 2013

läkartid

Hej på er alla. Har ni en fin dag? Vi har det jätte soligt och vackert men med -17° grader. Vi hade först svenska, vi planerade på att vi ska göra en film i 7 olika grupper i klassen och mer än det gjorde vi inte och sen hade vi SO och där gjorde vi inte heller så mycket förutom att diskutera om etik och moral och sen skulle vi haft gympa men efter som att läraren är ledig ska vi inte ha det heller och nu snart ska vi ha matte men den har jag fått ledigt för att jag ska till farbror doktorn. Jag ska kolla upp min tå. Den är röd svullen och har en enorm bula på ena sidan. och det gör ont, kliar, svider I den alltså inuti. Sen har vi till sist NO där vi ska göra ett par frågor och sen lämna in våra prov. ni vet det jag hållit på med i typ en vecka. A ja i går skulle jag ju fortsätta med den. Jag komm på en massa bra saker och skrev bra och rätt och ordentligt och arbetade som *** men sen... sen försvann allt. fatta hur surt jag som jobbat så hårt och måste göra om allt. jag grät och grät tills jag fatta att det inte hjälper utan bara att jobba på. blev klar, inte säker på om det är bra men den är fixad i alla fall. Sen är skoldagen slut. så ser det ut hoss oss på skolan just nu för secunden (tog gom ust med datorn så att det kankse inte är så bra kavlite men men.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar