söndag 10 februari 2013

Åh men förlåt

Hahaha igår sa jag att ni skulle få se bilder från igår och från i förrgår men jag har varit och åkt skoter hela dagen så jag har inte hunnit sitta vid datorn alls. Okey först fredagen. jag åt mackor med min egengjorde kryddolja och skinka och sallad
Det år jag till mellis efter skolan och mitt sista nationella prov i svenksan <3 jej äntligen sen till kvällen fikade vi med godis och chips
Lördagen då... Igår alltså... jag vakna och sen åkte jag iväg med skotern med min vän till stan och sen till baka. sammanlagt över 25 km :)
suuuper vackert väder igår alltså (fasst att det var runt - 16°C) perfekt för en skoter tur. Hoss sarah så var det fina istappar som hängde ner för grenarna som taggar (riktigt coolt)
vackert eller hur!?
skoterhjälmen jag hade (jag fick låna den) asså ni fattar inte hur mycket jag längtar till att få ta skoterkortet (vid oktober) så att jag ska få köra långt och laglit :) efter skoterturen kom jag hem och käkade potatis, kött och lite grönsaker sås och brockolimos (bilden är tyvär inte så bra)
sen for jag hem till Sarah igen och bakade arraksbollar (stava vet jag inte) och sen bastade vi i utebastun sååå skönt.
Ocg sen ett par bilder från igår
(hahah jag har träningvärk i rugg och innanför låren efter att vi åkt skoter (det var så guppigt) jag kan knappt gå hahahhaha, men det är en kön känsla) hörs knakse senare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar