lördag 16 februari 2013

parfym/ögonfransar

Som jag sa skulle jag lägga upp bilder på alla mina parfymer som jag inte använder och alla ögonfransar som jag inte heller använder men som jag har! Fört en bild på alla min parfymer (- Madonna) Dom enda som jag använt är dom två som är på sidorna om Private Rom (den beige funda burken) och dom är nästan slut. Dom är från H&M och ena är coconut lime och den andra är pink guava. Nästa är ett par underbara små flaskor (tre i samma) som har en underbar mjuk doft med olika saker (glada/kärleks dofter) fantasiska (den gula är i alla fall ngt liknande med honung) Riktigt gulliga dofter! Sen en av Mark Jacobs nya parfymer i en liten liknande flaska som dom tre förra helt oanvänd luktar gott men starkt och masstigt. Sen en av mina favorit märken (från La Rive) magic girl är märket på serien från dom, lucktar riktigt gott, och det är en ganska stor faska och snygg flaska är det också. Sen en liten söt flaska från London flyplats från mamma och pappa (barbie) luktar sött ( inte surt) och gulligt Sen gucci´s nya parfym (kanske inte så ny något mer men den var det för ett tag sedan (: ) Luktar också starkt men endå fräscht och lite inte så gulligt, liksom starkt och självständigt. Sen Escadas nya parfym lucktar riktigt somrigt och gulligt. Sen tillsist en riktigt god lukt, (en av mina favoriter) Frächt, sött , underbart, strand/hav och somrigt och får en att tänka på gamla goda tider (för att vara en tonåring då så klart) från H&M Sen var det ju den där Madonna parfymen som jag försöker sälja. Det är den enda som jag aldrig använt. Alla andra är sådana jag använt max 5 gånger och om det är någon som vill ha så är dte bara att komentera vilken så kan vi snacka om det. Nu Lösögonfransarna. Alla är bra men några är ett kvalitets märke Dom första är ett par enkla svarta tjocka och vackra som är från seppälä ganska billiga men helt oanvända. Sen ett par från ett bra märke Models Own svarta med olika färgers ränder och prickar (blänker mycket men inte på bilden pga blixten med lampan) Sen ett par från ett också bra märke Mild Wild elelr wild mild minns inte men i alla fall ett par läckra blåa med vissa långa strån Och sen ett par från H&M guldiga och partyga Dom har till och med en snygg plåtburk runt och sen ettpar till från Mild Wild rosa med typ svarta leopard fläckar riktigt söta och coola. alla är oanvända förutom dom med olika fäger från Models Own igår käkade jag som sagt chips och var på undomshuset eller vad dom nu kallar det för och kollade på Gossip Girl säsong 2 episod till 14. idag har jag inte gjort så mycket, varit i stan mått illa och haft ont i magen ätit och lagat soppa med mamma och tagit en tupplur med lillebror. hare gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar