lördag 9 februari 2013

MAX

Från igår... Jag gjorde det sista nationella provet i svenskan i går. Efter att jag var klar gick jag till MAX icg käkade hamburgare <3 nam :) och för att fira att vi var klara med dom tre första natproven tog vi en härlig glass emn en massa chokladsås :) sen åkte jag hem med bussen och kollade på film och var på datorn och hade fredags myys med kyckling fajitas till middag och senare på kvällen med chips och godis i sängen med datorn famnen med en massa serier. Bilder kommer senare också! men till att börjamed gårdagens bilder från MAX
Glassen som vi åt (jag och kristina alltså)
jag coks Kristina köppte åtta st tuggummi påsar tillsammans efter som att en påse kostade bara 5 kr (på Coop extra) som sagt mer bilder från igår kväll och idag kommer senare kram på er alla nu ska jag göra ngt aktivt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar