lördag 9 februari 2013

Nu så har min vän Sarah bjudit ut mig på en skoter tur tjohooooo :) haha nej men hon ringde och frågade om jag ville hitta på något och sa att vi kunde åka skoter. SÅ nu ska jag först klä på mig och sen vakta min lilebror medan pappa ska fixa en sak på bilen och sen åker vi iväg. Vi vet inte riktigt vart vi ska men kanske in till stan (vi bor i en by lite utanför men tillhör staden). och sen till baka och åka omkring här i skogarna. ska bli såååå kul. Vad har ni för planer för i dag? i morn så är det söndag och då kommer jag inte att göra så mycket ås det kommer inte att vara ngt speccielt i morn på bloggen men på mondag har vi ledigt från skolan så då ska jag hitta på något kul. Första skoterresan på den här vinter (snacka om attjag längtat)! <3 XO <3 XO <3.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar