tisdag 19 februari 2013

söndag-tisdag

Jag har inte haft tid att skriva på bloggen alls under dom senaste två dagarna och är hemsk ledsen för det men här får ni lite updates Först Söndag: Vi var hoss min fatser och kusiner. Vi käkade först mat och sen gjorde mamma ngn sorts kaka som är typ som rockyroad men utan dumle och med digestive. Och jag bakade en tårta. Jätte gått och kul. nå vad tycks??? ajaj och det här är mamas kaka och vitt/grått var det både på marken och mitten och i himlen (faktisgt ganska vacker om man tänker efter) Måndag: Jag gjorde nästan klart NO Provet om genetik (ska göra resten klart nu) och fixade en hel organiserad lista för priser osv till et loppis på lördag som jag ska sälja på :) min komips kommer med också och hon knakse ksa ta med sin pojkvän som jag träffat max tre gånger... vad tyker ni om det ska jag låta henne ta med sin pojkvän till mig???? och Sen åt jag för första gången vegetarisk mat hemma hoss mig som alla åt (som mina föräldrar gjort) och kaakor :P till mellis åt jag baguetter som jag kanske lägger ut en video på där jag gör baguetten :) får se men nu ska jag kolla Gossip girl igen och sen resten av NO provet. Idag fick vi sluta tidigare och det käns super skönt och sen när jag kommer hem öppnar jag ett kuvert som var till mig från posten och där inne är en bio scheck jej jag älskar filmer och TV som ni kankse vet men inget slår bio så jag är jätte glad för det. + sen igår beställde jag också massor av saker från panduro så det ska bli super spännand eatt se hur allting ser ut på riktigt om ni också vill göra det (det är upp till 70% rea) så har ni länken här www.pandurohobby.se Hörs mer senare puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar