måndag 25 februari 2013

Mondag!

Hej! Idag har jag haft en jätte bra dag. I skolan fick vi veta att härdan efter så kommer vi inte att ha den sista lektionen så vi slutar tidigare och vi fick ha engalska nationella prov i muntligt. Jag tror det gick ganksa bra. Sen såg jag att det är värsta vårvädret. Asvalten syns, det är lagom varmt, solen lyser, lite vattendroppar som smält falla ner på marken. Riktigt härligt men om man bara tittar på snön tror man att man är i antarktis. vägen inte vägen hahah ser ni skillnaden och förstår ni hur mycket snö vi har :P ajaj våra skåp sista skåpen i grund skola käns hemsk, bara två perioder kvar, gaaaaaaaahhhhh snart gymnasium (vet fortfarande inte vad jag vill bli nör jag blir stor) Lite suddig bild jag vet men jag hade brottom. Isen smälta lite även om det är snö betyder våren är på G Jag fick äntligen mitt paket från panduro idag jeeeeeeej kolla va kul skaer jag fick i posten :) här ska pysslas :) ajaj nu ska jag gå och sova föresten idag gjort läxor annars och ätit nudlar och fått godis mina favoriter som väcker upp gamla minne foton komme ri morn på dom så ska ni få se vad det är :) Nu gonatt alla sov gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar