lördag 23 februari 2013

Loppis

Som sagt skulle jag vara på loppis idag och sälja en massa saker med min kompis. Vi kom dit och bordet var jätte litet och dyrt 100 kr, och sen så komm det nästan inga dit. jag tjänade 120 kr krisitna ungefär lika mycket och mamma inget alls (jag sålde hennes saker, hon var på jobbet) Men jag fick i alla fall 120 kr och för dom köpte jag en giraff av trä till mitt rum och dne passar perfekt. Jag har ju djungeltema där och jag har tittat på en massa liknande statyer av trä tillmitt rum men dom är ju så yra så det var ett bra kap. Sen så köppte jag också ett lap värme ljus, haha ni ska få se foton. resten av pengarna sparade jag. Sen kom jag hem gjorde en semla åt mat och kollade på Dr Dolittle 2 för mig själv och på tingeling någotning med vingar den senaset me vinterävlorna i alla fall med resten av min familj. hur mysigt som hellst. Det här är giraffern som jag köppte och så här ser det ut i mitt djungeltema Och det här är då den där ljus saken jag köppte den är så otroligt söt. älskar den, den är säkert jätte fin när den lyser, så mysig. ajaj mitt loppis bord med typ liiiiiite saker och det här är mina ben ahah jeans med tennisskor. hahahah ja det är ju pga min tå, jag kan inte ha trånga skor alltså inte klackar eller liknande så använder dom här. as långa ben för att vara så kort. Mamma är längre än mig men jag har längre ben så då förstårni hur det är HAHA jag går i nian och är inte ens 160 cm är utan typ 158 elelr något sådant. A ja tänkte en sak ni kan komenter så många frågor ni vill och jag ska välja ut sen 20 st som jag ska svara på. Jag lämnar inte ut mitt mobil nr eller vart jag bor men typ allt annat. så ös på med frågor. kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar