söndag 24 februari 2013

Zara larsson

Hej glömde berätta för er (skrev bara på FB) att ni vet Zara Larsson som sjunger bla uncover... jag har träffat henne år 2008 (tror jag att det var) då hon just vunnit talang. (jag röstade på henne) och fick hennes autograf och hennes skiva med en låt som hon sjöng i talang finalen. Här har ni foto på skivan och autografen. Det käns ganska kul att jag träffat henne innan hon blev så känd som hon är nu. Då var ju hon bara en populätitet under det året i Sverige. A ja i alla fall så idag har jag chillat och ätit mer sämlor (ni ska få bilder på den första gången hahah) och instalerat våran nya TV, smart TV och den är platt, vi fick med en surfplatta och 3D glasögon med batterier haha (för TV_n har 3D funktioner) och HBO vad det nu en är... haha vi har haft den feta gamla TV:n som jag haft i typ hela mitt liv så käns lite skumt med en större och en platt (jag har ju sett platta osv men inte i mitt hem) Sen tittade jag i mitt rum och tänkte "i+m kind of a collector" haha jag har en massa smycken (örhängen mest) massa diadem, solglasögon, prydnader, skräpsaker alltså onödiga saker men som jag måste ha kvar, nagelgrejjer, alltså nagelvård, klistermärken till naglarna och nagellack och nagel fixare (om man brutit nageln) och lite mer olika saker, jag måste verkligen sluta men det går som inte har ett tvång, som en psykisk störning eller något :D det här är en del av mina nagele grejjer, det här är sämlorna jag gjorde. (mamma gjorde själva bullarna) och dom var goda. Dom ser lite brända ut pga ljus (dom är lite brunare än vanligt men inte så bruna hahhaha) Aaja nu ska jag kolla på serier och sen antingen zumba eller köra lite pilates plattmage.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar