torsdag 14 februari 2013

teater

haha så vi for på en teater med alla nior i stan typ. Den handlade typ om moral och att män har lättare att få bra lön än kvinnor osv. haha den var rolig och domkasta godis på en men jag fick inte ne endaste för att jag var en förlorare haha ne men den var bra. Asså jag har kvar två lektioner och jag vill inte till en endaset även om den sista är elevensval och jag har bild för att jag mår så dåligt. Jag har ont i huvudet (och i öronen, som om jag skulle ha öroniflamation men jag tror inte jag har det) jag har ont i halsen och är hes, liten liten hosta, fryser och jag är imellan åt täppt i näsan och ibland snorig. Vill hem och ligga i sängen och kolla på gossip girl och super model Sverige. och käka gott och må dåligt och tycka synd om mig haha. men jag ska klara av den här dagen i alla fall. hoppas ni har en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar