torsdag 30 maj 2013

Äntligen

yohooo på er. Nu ska ni få se. jag har äntligen fått bort lite saker på datorn så att jag kan ladda ner senaste bilderna. Jag har fixat naglar igen. Vad tycker ni? Sen så vet jag inte vad för naglar jag ska ha på sklavslutningen vad tycker ni? Har ni nå åsikt, (härr kommer bilder på några alternativ. Jag har druckit och gjort glass av iste (såå gott) Vr och badade för första gången i år igår kl 9 på kvällen. :) så skönt, var kallare idag, kanske för att luften var så varm att jag svettades på ryggen som om jag badat (svettas inte ens efter gympa) då förstår ni :P En till sak innan skolsakerna kommer. Vad är det här för kryp? Den sista är lite suddig men den svartvita som flyttar plats på dom två sista bilderna. den som vet är bäst. Ajja vi ska lämna in datorerna tillbaka till skolan på tisdag och jag har minst 4000 (bokstavligen) saker som jag vill ha kvar inkl bilder och jag vet inte hur jag ska spara. I morn blire radioaktiv på skolan (promenera 4 km och vara med i utlottningar typ) Ses i morn då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar