fredag 17 maj 2013

Vårdcentralen nästa

Goodmorgon eller hur man nu ska säga, jag har vaknat för ett tag sen men bara tagit det lugnt kollat på skolavslutnings klänningar på internet och kollat skor som mamma har, hon är längre men alla hennes fin skor är för små... ganksa svårt att ta ngt som är hennes då. Men ett par skor som alltid varit för stora på henne ska jag använda så nu äre bara klänning kvar, berättade jag om paris... att jag fick en kjol därifrån jo det gjorde jag men som sagt så är den ganksa kort och det är svårt att hitta en överdel till den så det får bli lite ändrade planer. Men snart ska vi åka i bil i ca 45 min och ta blod prov jeeej :)... not :/ men det ska bli skönt att få veta ngt, om vi då gör det, proven kanske inte visar ngt. Men det jag är mest rädd för är att jag inte klarar av resan till vårcentarlen, jag menar jag åker ju dit för att min mage krånglar rejält och sitta inburen i bil i mer än en halv timme utan närhet till toa oroar mig lite grand. Nå nu ska jag klä på mig och sen åker vi för höras mer sen när jag kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar