torsdag 16 maj 2013

Lat, lat, lat

Hahah jag har varit så lat igen så jag har inte skrivit sen söndag, på söndagen var jag bara hos mon moster och kusiner igen, på mondag cyklade jag och Liza till stan, till skolan, över 13 km och skolan börjar 8 typ så motion fick man i alla fall men skönt och mysigt äre. Efter skolan så var jag tvungen att vänta på liza, jag slutade två timmar innan typ så jag valde att göra matte nationella rpvoet som jag missat då när jag blev sjuk igen. Sen cyklade vi runt i stan och köppte rakhyvlar och sminkborstar och godis :) sen cyklade vi hem, så varmt och soligt och så vackert, kl var runt 6 och solen lös så starkt så jag fick huvudvärk. vi hade tur, för att det började regna just när vi kom till skolan och ös regnade tills jag gjort klart provet och det var solit hela cyckel turen hem. Vi måste göra om det, cykla till skolan altså. Dom här andra dagarna har jag inte gjort så mycket, Bara agit det lugnt och igår var jag hos tandläkaren och ingen tandsällning får jag inna jag e vuxen och måste betala själv efter som att jag kan äta med mina tänder, vad är det för regler, jag blir så galen. Idag gjorde jag det näst sista provet prov del d i matte nu äre bara a delen kvar som är muntligt. Jag glömde köpa ngt att äta och drcka, skulle ha behövt köpa energidryck för att hjärnan slutar funka efter ett tag när man räknar matte och om man dricker ngt med så mycket socker så skulle man gå på högvarma men inte hjärnan för jag skulle använda alla energi genopm att tänka och räkna. men så blev det inte men jag tror det gick bra i alla fall, Så fört i ca en och en halv timme matte prov och sen nästa lektion är en timme till med matte, gaahhhhhmen som tur var å fick vi spela spel / matte spel så klart men inte i boken som tur var. Jag fick veta atta jag fick D i So inte så bra men alla andra fick typ E så de e lugnt. I morn ska jag till vårcentralen en halv timme häirfrån igen jes äntligen lite tester för att komma ett litet steg mot att veta vad jag har :) så ledig från skolan i morn och soooooov morgoooon :) <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 jejejjejejej. haha nu blire att kolla på Bones (ni som e känsliga ska INTE titta på det men annars så ja, bra och spennande) och sen hart of dixie som är skit bra kolla det med. Som ni märkt kollar jag på mycket film och serier och dom flesta serierna jag följer har med att lösa saker och människor/sjuka/döda som The mentalist (lösa mord) House (lösa sjukdomar) Bones (lösa mord genom sjukdomarskellet och ben osv) Hart of dixie (sjukhus och sådant) och det ar bara lite, kan nog se ngra fler, nu ska jag kolla hörs mer i morn, lovar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar