måndag 6 maj 2013

Facebook

I finally made my facebook side for my jewelery´s and i´m so happy, watch my site on https://www.facebook.com/lliillyyss?ref=hl Jag har äntligen gjort en sida för mina smycken kolla in om ni vill https://www.facebook.com/lliillyyss?ref=hl Bjuda på om ni vill eller bara säg ett pris eller fråga vad jag vill ha, jag har redan två gillare och en av dom köppt ett halsband. Så det här är riktigt spännande så hoppas allt gå som smort och att allt bara flyter på och går bra :) Jag har inte gjort så mycket annat än det här (har inte hunnit) Så jag har tyvärr inte hunnit skriva på bloggen, ursäkta för det men en liten sak jag börjat fundera på, lite sent ja men men, jag kanska ska gå på distans gymnasium, på korr, samma linje som här men då distans och inte på skola. Tänkte att jag aldrig jobbar bra på skulan utan bättre hemma så det kanske skulle funka bättre för mig. Men vi får se hur det blir. Jag kan ju till och med vara hoss min kusin över 100 mil härifrån när som helst för att jag pluggar distans och kan jobba därifårn, om det nu blir så men det är bara lite tankar jag haft inget som är klart eller ens en riktig plan så vi får se hur det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar