torsdag 23 maj 2013

Mass bloggning.

Jag skrev inte på ett bra tag och fick bara panik av att tänka på att ladda ner allt på en och samma inlägg och jag har inte vågat skriva sen dess men nu tänkte jag skriva igen :) Aja en massa sol och fint väder har varit :) det är det enda jag kan skriva om den senaset veckan jag inte skrivit om. Jag kommer inte att skriva så mycket om veckan mer, det blir så stressigt med alla prov och den sista slutspurten innan skolavslutning pluss alla fix till det. Har betsällt en klänning och hoppas den passar får den i morn tror jag :) spännandee. alla bilder jag lovat att lägga upp kommer nog inte att göra det tyvärr jag är hemskt ledsen men det kommer upp nya så klart det som kommer och jag har tid att lägga upp. Idag tex har jag masso att göra tex läxor skriva klart NO upg (tar ca en timme) sen en massa finska upg som tec analysera om två noveller, skriva en egen novell. Sen hr jag lite bild saker jag cohskå måste göra :) Ursäkta för alla slarvstavningar jag gör, jag skriver så fort för att jag bara ska fort bli klar :P Jag hade tänkt att skriva en massa mer men kommer inte ihåg vad det var. kom just hem och ta det lite chill. Jag har börjat kolla på tre till fyra serier till :P How I Met Your Mother (igen) Scrubs, once upon a time (idag) och till sist criminal minds. NU ska jag plugga och sen kolla på serier :) Senare komemr ett inlägg där jag skriver alla serier jag tittar på och i favorit ordning :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar