fredag 10 maj 2013

Ledig

Hej. Vaknade idag av att min kompis ringde mig och märkte att ingen var hemma, nåja lungt och tyst äre och jag får vara i fred och i lugn och ro. Igår var jag hos min moster och kusiner. vi bakade cupcakes. Så gott. var där typ hela dagen, bilder kommer sen. jag har bara tagit bilder med min gamla mobil (glömde ta med kameran) så ingen bra kvalite ller den rätta färgen på bilderna heller men ngt så ni vet hur muffinsen blev (jag vet att det inte är muffins men sådan tror storlek är det inte. Började titta på en ny serie i går hart of dixie, serien jag pratat om tidigare som jag skulle börja kolla på för att den verkade intressant. och ja den var bra tycker jag så det är en serie jag ska fortsätta att titta på och vill rekomendera till er. Skriver mer sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar