fredag 17 maj 2013

Hooooot!!!!

Det är sååå varmt ute från igår när jag gick runt med vinterjacka (bokstavligen) till idag när jag går med kort shorts och linne och svettas ihjäl. Så helt underbart. Asåå det är seriöst sommar här nu, haha helt fantastiskt. Aja jag åkte till läkarmottagningen och skulle ta blodproven. Hon tog 6 st rör med en massa blod. hahaha huj men i alla fall så här såg min arm ut efteråt. (update nehe det gick inte, googel tjorv igen) Jag gick runt där ett tag i stan och sen åkte vi hem, köppte aloevera dryck ni vet aloevera som är egentligen en caktus, man brukar köpa det för myggbett brännäslor osv om man bränt sig men det finns i dryck form och den är as god, den har bitar av kaktusen alltså som kött så den är ju lte läbbig + att den är så där söt så folk brukar inte tycka om den men jag tycker det är as gott. och den nya läkerol. NU sitter jag med liza, som ska sova över typ 4-5 timmar efter att jag började skriva med foto grejjen laggar som sagt. Men nu ska vi kolla film eller serie. ha en under bar kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar