tisdag 28 maj 2013

Måndag!

Good tisdag på er. varöfr jag skriver måndag i rubriken ska ni få veta, haha ne men jag ska skriva lite av det jag gjorde igår. först gjorde jag ett smycka av pärlplattor video kommer nog sneare eller så hamnar den på min FB sida för mina smycken eller på youtube. Sen så fixade jag lite naglar också :) här får ni se hur dom blev. dom naglarna på sista sidan är mina favoriter och sen den guldiga eller vita ska jag ha på skolavslutningen eller vad tycker ni, om ni tänker på att jag ska ha elegant spets långärmad klänning. Har ni några idér? Nu ska jag snart till finska lektionen, och jag har inte gjort mina läxor ooop :S men men så går det. Jag har redan A på det så det är lugnt. Hörs. (min Netflix, snapchat och intagram och skype laggar, på både mobilen och datorn, whats wrong?????)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar