lördag 25 maj 2013

Skype

Goooood dag på er, laddat ner en massa saker på mobilen som e ny. :) :) :) Ne men ni anar inte hur glad jag är... men i alla fall vaknade av att mobilen väckte mig och sen så ringde min kusin som bor över en hel dag med från oss, alltså träffas vi bara runt 1-3 gånger per åt så det är väldigt lite men i alla fall så ringde hon och vi snacka i telefon i en timme sen ringde hon upp med skype och nu sitter vi och snackar, vi hade till och med en dusch tävling, den som blev först klar :) jag vann, just och just men i alla fall. Vilken tur att dom skapat skype, skulle inte vara kul utan den, tänk vad man kan göra alltså, träffa folk som bor så långt borta utan att betala mer än nätverk och el :) Nu ska jag fixa mer saker till skolavslutningen :) hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar