söndag 19 maj 2013

Skolavslutningsklänning

Godmorgon allihop :) härligt väder tre dagar i rad altså. Sååå skönt. I fredags vare kook hett som sagt, gick runt i shorts, då studsade vi stutsmatta och frågade efter sommar jobb men solade inte så mycket så vi bestämde oss för att sola i morn (alltså igår) med då vare kallt när vi vaknade. Och vi betsämde oss för att åka till stan och leta efter skolavslutnings klänningar. När vi kom dit så var vi spenda och uppspelta vi letade igenom varje afär men hittade ingenting, sen gick vi typ ett varv till genom nästan alla och emma en av mina vänner som också följde med oss till stan, hittade en jätte fin klänning hon köppte, sen köppte vi smycken (bara lite) och lösnaglar och sen hade vi gått igenom alla äfärer som var värda att se på en gång till men jag ocg Liza hade fortfarande inte hittat ngt. Vi började ge upp efter över 4 timmars letande var det ganksa synd, men sen betsämde vi oss för att testa allt vi såg i klännings väg även om dom inte riktigt såg fina ut eller om dom såg för korta ut eller var för breda. Liza hittade sin ganska fort då när vi var en tredje gång på gina. Sen till slut när jag givit upp så hittade jag en fn vit. Men som sagt den är inte perfect, den är lite för tajt runt magen så att jag inte riktigt kan andas eller gå ordentligt och den är ganska kort. Så vi får väll se, annars har jag en reserv från nelly men det är inte säkert att den är lagon och jag kan inte testa den för att den är på internet. Så vi får se, vi gick tilla ica maxi och köppte iced te och lite annat. Innan vi gick till ica maxi gick vi till max och käkade en max box var och fick en gratis glass :) mums. Bilder på allt kommer senare. (på samma inlagg)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar