lördag 4 maj 2013

Sjuk!

Nej jag e inte sjuk men min lilleboro var det igår men snuva, ont i halsen, hosta och en massa feber så jag har fått mysa med honom hela dagen, därav inget bloggande. Men i alla falla i går så blev det inge chips och grejjer utan bara dricka typ 7 godisar (jag ville bara äta så mycket) och sen fika som min moster och kusiner kom med. Jag köppte en till te flaksa med granat äpple smak. ni ska se min samling snart, skulle ha haft fyra st men en har mamma råka slänga så jag har bara tre. Igår käkade vi kyckling och potatisklyfotr, jag bara såg och luktade på maten och hela kroppen blev glad, jag blev sååååå glad av maten (jag älskar mat, mer än film till och med) så jag hadelust att hoppa upp och ner ni vet när man är excited över ngnting liksom så man känner det i hela kroppen man måste få skrika men man gör inte det och hela kroppen vill bara sprattla till... Det var en text i flaksan som jag inte såg när vattnet var i! Nu ska jag kanske laga mat eller åt minsone äta :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar