fredag 24 maj 2013

Twist

Äääääääntligen klar med alla nationella prov. Jag har gjort alla del rpover i alla ämnen man ska. Så Skönt, slipper stressa med det nu. Jag har varit dålig i magen idag så det var ganska tufft och provet gick åt *******. Men I alla fall klar. Igår fick jag min skolavslutningsklänning i posten <3 jihooooo så glad altså, lika spännande varje gång att få öppna ett paket. Fick med läkerol också, skorna kom inte, blev ngt fel men snart är det också fixat. Ni ska få se en nnärmare titt på klänningen senare (typ vid starten till skolavslutningen) och vist är tugumina coola. jag twistade tre brev på fb till mina vänner och fick hem den här :) Igår vare en massa bubblor som jag och Liza blåste såå vackra är dom. Nu ska jag köpa godis sen sen senare (sss... Märkte ni det?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar