lördag 11 maj 2013

Snabbspolning!

Hej har inte skrivit mycket på sista tiden pga lathet :/ men nu så kommer lite bilder osv. Jag sovöver hos Emma och var tvungen att gå hem på morgon av illamående och det var gråmulet ute då! Idag har jag varit hos kusiner med min syrra och bastat. På vägen dit. Maten Det var såå gott, potatis ed grytkött typ fast i ugn med en massa av det där som finns mend som sås eller var det nu heter (glömmer alltid bort vad det heter) men i alla fall sen vare bastu mys på kvällen jag åt två glassar i bastun och fler innan :) så ungefär 5 glassar åt jag sen min bädd (en nästan dubelmaddras som jag skulle få sova på helt ensam för första gången :] ) Sen borsta tänderna med tandkräm /geler vare utan färgämnen, altså genomskinligt. och sen kunde jag inte hålla mig mer, jag mådde så illa igen så jag var tvungen m att be om skjuts hem. Kunde inte va där. så tack så ***** mycket mage/allt annat som förstörde mmin helt unerbara kväll/dag. aå nu sitter jag hemma tänker på att mina kusiner och minsyster sover och i morgonen ska dom vakna tillsammans för att äta frukost och mysa ännu mer medan jag är hemma med mag ont och ilamående. :( inte kul men jag får glädjas åt den stunden somvar kul. Nu ska jag sova, tål inte mer men hörs i morn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar