tisdag 7 maj 2013

Hemma

Gilla Gilla Gilla Gilla Gilla Gilla Gilla min sida på fb för mina smycken, skrev om det tidigare men glömde be er att gilla tror jag så snälla snälla snälla gör det. Jag försöker samla pengar (vi är inte fattiga men mamma och pappa har inte ens råd att ge mig som typ veckopeng eller månadspeng jag får inget från barnbidraget (förutom mat osv) och vi just fick veta att vi måste lägga flera tusen på en läcka i vinden) och jag vill så gärna hälsa på mina kusiner somjag träffar om jag har tur en gång om året. Så jag får inte betalt av bloggen och därför försöker jag hitta sommar jobb men jag är (15 år) för ung för allt eller så vill dom inte ha mig och därför vill jag verkligen att folk ser min fb sida och köper ngt och då kan ni hjälpa mig genom att gilla sidan så att fler ser så att fler gillar osv så att tillslut ngn köper, så det är min dröm för tillfället. :) så tack på förhand om ni gillar, håller tummarna. ursäkta för stavninge och slarvfelen nu, men jag har brottom, måste vackta lillebror. Jag skulle också bara säga att jag är hemma från skolan pga min mage igen, har inte haft så ont i magen på as länge så vi får se om det är bättre i morgon. Nu ska jag dra hejdå PS: Gilla sidan genom att gå in på www.facebook.com/lliillyyss :) Tack tack tack!!!!!!!!!!! ps#2: Jag håller på med ett nytt skal som jag skrev och den är nästan klar s här mycket får ni i sneakpeak

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar